Sunday 1 September 2013

Selamat Hari Merdeka...:)

Salam merdeka buat semua...

How was your merdeka day? Mine was full of activities, maklumlah Syawal masih ada.. sana sini ada jemputan kenduri/open house.

Today I just wanna share our own activities apart from the above during the merdeka day. Here you go!


Pokok palm merah tu Hubby dapat free je. Masa outstation kat GPO SA minggu lepas, ada pekerja tengah trim pokok tu, dia minta 3 batang.. harap2 hiduplah...

Diorang ni action je lebih...:) 



Sebenarnya sejak berhenti kerja hari tu, saya memang dah plan nak cantikkan tanah kosong depan rumah tu. Tapi sebab kandungan dah masuk trimester ke-3, saya terpaksa akur dengan nasihat suami agar jangan buat kerja berat. Akhirnya Hubby yang tolong bersihkan. Saya tak sempat nak ambik gambar sebelum tempat tu dibersihkan sebab tengah sibuk siang ikan. Keluar je rumah tengok Hubby dah clearkan tempat tu. Hubby tanam pokok palm merah dan satu lagi pokok yang saya tak ingat nama. Thanks a lot dear! Pokok-pokok lama yang tak terurus tu kami trim dan ada yang dibuang.

Lepas ni saya plan nak tanam pokok ros jepun, pegaga, kemunting dan 1-2 pokok lagi kat situ, insha Allah. Nanti kalau menjadi projek tu, saya share kat sini k.

Thanks for reading.

No comments:

Post a Comment