Monday 14 April 2014

Butik Ainon Kaman


Saya selalu dengar iklan ainon kaman (AK) ni di radio ikim. Saya takde la amik pot sgt sbb diorang promo pakaian malam. 

Sampailah satu hari tu Umi call bgtau AK ada promosi jubah solat/travel. Umi offer utk sponsor saya jubah tu. Masa tu dekat2 dgn bday saya. Siapa yg beli hari tu dpt special price, rm260. Takde rezeki saya sbb hubby keja. Susah pulak nak ke sana dgn 2 'handbag' tu :)

Dipendekkan cerita, one fine day, hubby bawa saya ke sana. Pusing sana pusing sini baru jumps butik AK ni, terletak di Batu Caves Centrepoint. Owner AK ni rupanya isteri pemilik EZQurban. Kessahnya... Butiknya dibawah pejabat EZQ.

Cantik tersusun dan sedap mata memandang deko butik ni. Hot selling item mereka is jubah inovasi (jubah solat). Jubah ni sesuai dipakai ketika mengerjakan umrah/haji. Selain tu ada juga baju kurunh dan dress yg dijual selain baju tidur. Cuba cek FB or web diorg utk info lanjut ye...

 Sebelah kiri atas tu pakaian ready-to-wear... yg sebelah kanan tu jubah inovasi

 Yang mannequin pakai tu jubah inovasi... ada 4 color - Oren, hitam, putih & grey. Saya pilih grey :)


Terima kasih Umi :)

1 comment:

  1. Best x jubah tu puan? Sy cdg nk hadiahkan utk ibu sy...

    ReplyDelete