Friday 2 January 2015

Jualan Gudang The Store....kembali!



Sebenarnya agak terlewat saya up story ni. Saya hilang mood dek musibah banjir dan kemalangan qz8501. Tapi mungkin story ni berguna, jadi saya share, especially bagi 'bargain hunter' macam saya.  Masih ada masa utk  ke jualan gudang the store ni. Ianya akan berakhir ahad ni, 4/1. Keperluan sekolah anak2 juga dijual di warehouse sale ni. 

First time saya ke sini saya jadi rambang mata. Sebabnya banyak sangat baju cantik2 especially utk girls. Baju jenama Anakku yg biasa harga rm30-40 tu ditawarkan dgn harga serendah rm10 sepasang. Saya borong 6 pasang utk Balqis. Legging pula hanya rm5 sehelai. Mana nak dapat dik! 



Semua tu saya yang punya!

Ini untuk cucu baru saya. RM10 jugak
Dah bercucu mokcik :)

Second time pergi dah tak banyak pilihan. Baju Anakku yg rm10 tu pun dah habis kot, sbb saya tengok mostly rm15 sepasang. Tak sure pulak kalau diorang up harga. Saya hanya beli jeans utk Abang brand Pencil dan classic polo utk Angah  dgn harga rm25 dan rm15 setiap satu. Harga mampu milik utk saya. 

Selain kids, men & women apparels, stationery, home appliances, toiletories dan biskut jenama Julie's dlm pakej yg menarik  juga ada dijual. Jika nak beli and sedekahkan kpd mangsa banjir pun sesuai. Begitu juga jika nak dijadikan buah tangan.

My newborn cucu, lahir hari krismas lepas.

Happy weekend!

No comments:

Post a Comment