Tuesday, 1 August 2017

Hari Alam Ria 2017



Bila dapat tahu je Cikgu pilih Angah untuk wakil sekolah dalam acara deklemasi sajak, Umi sangat teruja. Nak menangis pun ada 😁 Terharu!


W/pun Angah hanya dapat hadiah saguhati, Umi Walid sangat bangga dengan Angah, atas keberanian dan keyakinan diri yang ditunjukkan. Umi kagum sebenarnya dengan para peserta, umur baru 5-6 tahun tapi sangat berani ke depan. Tahniah kepada anak2 dan pada guru yang mendidik mereka. 

Angah sedang disiapkan. Dia peserta pertama. 


Action!



Tahniah sayang! Angah tetap menang dihati Umi. Chewah πŸ˜† Dulu Abang wakil sekolah juga, acara bercerita. 

s

Kawan Angah, orked dapat tempat ke-3. Geng nasyid pun dapat saguhati. Yang menang tempat pertama pun cuma najla, acara bercerita. Tahniah dear. 


Menang kalah adat pertandingan yang penting depa dapat experience and exposure. Umi dulu masuk u barulah berani ke depan. Itu pun terpaksa sebab kena buat presentation πŸ˜‰

11 comments:

  1. Wahhhh deklamasi sajak...haah tak pe saguhati pengalaman.tu penting

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab suara dia lantang kot, Cikgu suruh bersajak hehe..

      Delete
  2. Wow! Very impressive achievement. Such a brave and talented boy you have, Puan Hazel.

    ReplyDelete
  3. tahnih angah..pengalaman yang berharga kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup.. Dapat pengalaman baru utk dia dan Umi juga hehe

      Delete
  4. terer angah. bukan semua pandai deklamasi sajak tau. memang patut berbangga ada anak yg selalu jadi wakil sekolah. harapan sekolah.harapan mak ayah. good job angah! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bakat terpendam agaknya hehe.. Tq ain, moga terus cemerlang insha Allah

      Delete
  5. Wah ni ada event apa ni blm hujung tahun lagi? Konvo hujung tahun.
    Tahniah angah sbb berani mencuba.

    ReplyDelete
  6. Haha....mak mak ni biasalah, anak masuk pertandingan pun rasa terharu sampai nak menangis. Hakak dulu , anak masuk sekolah pun nangis hihi.... Lebih kurang je kita ni PH...

    Tahniah untuk angah...yg penting dia adaa konfiden

    ReplyDelete
  7. berani dia bersajak..dulu sy prnah terpilih dalan berpidato..leps tu gugup tahap gaban terus tersingkir hahaaa...

    ReplyDelete